Klacht: Bezorging

kattekwaad op 17 juni 2015 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door middel van de krant cadeau kaart ontvangen wij het Parool tien weken.Wij maken daar herhaaldelijk gebruik van tot volle tevredenheid.Ook begin mei hebben we weer een cadeau kaart geactiveerd.Volgens ons zou de krant tot 20 juli in de bus moeten vallen.Maandag 15 en dinsdag 16 juni hebben we geen krant ontvangen.De spraakcomputer zei dat er dinsdag problemen waren met de distributie maar dat er voor 1900 uur een krant bezorgd zou worden.
Ook die is niet bezorgd.We hopen dat het vanaf vandaag weer goed gaat.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn altijd tevreden met het Parool mits hij elke dag in de bus valt
We hebben er alle begrip voor dat er wel eens iets mis kan gaan maar kunnen dan vervolgens niemand persoonlijk spreken om uit te leggen wat er aan de hand is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door