Klacht: betaling

77Guppy op 09 oktober 2021 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben benaderd door Het Parool of ik de krant wilde. Heb afgesproken dat ik de zaterdag krant bezorgd zou krijgen ingaande 14 september jl.tegen een prijs van 11,72 euro.Tot op de dag van vandaag heb ik nooit een krant ontvangen Heb geprobeerd Het Parool te bellen maar wordt in de wacht gezet en krijg nooit iemand.langste wachttijd dik een half uur. Nu krijg ik een brief van de fa.Intrum een incasso bureau of ik mijn achterstallige betaling wil betalen anders komen er 40.00euro kosten bij.. Ik betaal dit echt niet en ben ook niet van plan te betalen voor een krant die ik niet krijg..Zeg ook direct hierbij mijn abonnement op want wil niets met Uw krant meer te maken hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik bericht krijg dat ik die 11,72 euro niet hoef te betalen voor een product wat ik nooit heb ontvangen geen incasso bureau meer last van heb en mijn abonnement is opgezegd
vriendelijke groet Mevr. W.M.Jansen abonneenummer 30893642

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 77Guppy