Klacht: Het nog steeds niet uitbetalen € 50,- cahsback na aanschaf luxe scheerapparaat

op 20 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Eind december 2016 heb ik een zeer luxe Philips scheerapparaat gekocht (ruim € 300,- !!!) mede vanwege de aangekondigde en bijbehorende zogenaamde cash back actie van € 50,-
Vervolgens heb ik mij meerdere malen zowel per telefoon als per mail tot Philips gewend en is mij verzekerd dat het nu z.s.m. alsnog overgemaakt zal worden. Inmiddels bijna 4 maanden later is er nog steeds niets gebeurd en krijg ik ook geen respons op verzoeken daartoe. Uiteraard is ene mailwisseling hierover nog steeds beschikbaar en heb ik aan de nodige vormvereisten voldaan ten aanzien van teruggave (ondanks bar slechte instructies in dat kader).

1e Wanneer nu z.s.m. alsnog de betaling van de reeds maanden geleden toestemming geschied.
2e Wanneer ik fatsoenlijk bericht en/of excuses krijg ten aanzien van een dergelijk gebruikersonvriendelijke behandeling die volgens mij Philips onwaardig zou moeten zijn.

Het is dat ik eigenlijk daar veel te correct voor ben, mar ik heb op het punt gestaan om conform advies van velen deze klacht via social media verder wereldkundig te maken. Deze actie (u hiervan in kennis te stellen) is voor mij de laatste halte voor het alsnog overwegen dat wel te gaan (of laten) doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Troost