Klacht: het niet op tijd vergoeden van mijn zorgverleners rekeningen.

op 24 april 2016 over Unive in de categorie Verzekering

Ik ben het nu echt zat met mijn Unive zorgverkeringen.
Ik dien mijn declaratieformulier altijd op tijd en het zijn grote bedragen.
Het is vaak gebeurd,dat zij mijn declaratieformulier niet hebben ontvangen even later toch gevonden te hebben
of zij vegoeden mij terwijl de zorgverlener rekeningen van mijn echtgenote was.
Nu wacht ik op de vegoedingen van apothekers rekeningen datum 29.03.2016 met een bedrag van € 343,29.
Het is ook vaak dat ik aanmaningen van de zorgveleners krijg.

Volgens Unive Zorgverzekeringen worden de rekeningen binnen een tijd van 6 dagen vergoedt??

Als Unive mijn declaratieformulieren op tijd vergoeden.
Ik had in het verleden al tot tweemaal toe een advocaat ingeroepen,maar tot op heden geen verandering in hun beloftes.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Bericht van Unive

1 jaar geleden - Goedemiddag James, Ik begrijp dat u vaak langer moet wachten op de uitbetaling van de vergoedingen naar aanleiding van de nota's die u hebt ingediend bij ons. Namens Univé bied ik u excuses aan voor het ongemak. Ik zie dat u de laatste weken een aantal nota's bij ons hebt ingediend en dat die de afgelopen dagen allemaal aan u zijn uitbetaald. In de polisvoorwaarden staat dat wij de declaraties binnen 10 werkdagen beoordelen. Daarnaast kan er nog wat vertraging ontstaan doordat het wordt overgemaakt van een Nederlands naar een Duits rekeningnummer. Over het algemeen zijn we op tijd met het uitbetalen van de vergoedingen. Ik wil u bedanken voor uw geduld en ik hoop dat u begrip hebt voor de vertraging die kan ontstaan bij een overboeking tussen een Nederlands en Duits rekeningnummer. Ik wens u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Jurian.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 09 mei 2016 om 15:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sepuluh