Klacht: Het niet nakomen van afspraak

op 28 november 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hadden een afspraak met de verkoper Dhr: M. Janssen over het renoveren van de badkamer , naar onze wens. Na viertien dagen komt de instaleur langs om het te bekijken , en zegt dat dit niet mogelijk is . Dat moet er veel veranderd worden , en dat willen we niet , dus annuleren.
Burgman is gerechtigd kosten in rekening te brengen conform de leveringsvoorwaarden van de Centrale Branchevereniging . Uiteindelijk komt Brugman zijn afspraken niet na.

Als dit geannuleerd kan worden zodat wij een andere instaleur kunnen zoeken die het wel kan.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 29 november 2016 om 12:30 geantwoord

Beste heer / mevrouw Verhulst,

Spijtig om te horen dat wij u niet hebben kunnen helpen met het uitzoeken van een badkamer. Uw melding is inmiddels bekend bij mijn collega van het filiaal waar u bent geweest en zo ook op ons hoofdkantoor. Zij zullen verder met u communiceren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 30 november 2016 om 11:07 geantwoord

Ik denk dat het communiceren met Brugman erg moeizaam zal verlopen , gezien de vele klachten die er zijn . Dus stel voor dat Brugman de € 787,00 die ik overgemaakt heb op 7 nov 2016 terug stort op mijn rekening . Eventueel met
aftrek van hun gemaakte kosten , dat zal volgens mij niet te veel zijn , omdat ik na het bezoek van de installateur gelijk alles heb geannuleerd >

Alle klachten die gemeld zijn door karel21