Klacht: Het niet meenemen ‘avonds laat

op 28 augustus 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenavond, zaterdag 27 augustus:
Ik wil de bus nemen vanaf de Kerk in Soesterberg om 23.30 uur en sta bij de halte te wachten. Zie bus aankomen en chauffeur ziet mij staan. Seint 2 keer naar mij maar begrijp zijn bedoeling niet. Dan maakt hij een bocht naar links en snap dan dan ik blijkbaar bij oude halte sta, die de bus niet aandoet. Ik loop zo snel ik kan de grote straat over, wat ongeveer 1 minuut kost. En toch wacht de chauffeur niet op min. Hij rijdt door. Omdat de volgende bus pas weer over een uur komt, en ik niet daar alleen nog een uur wil wachten, heb ik uiteindelijk een taxi besteld. Kosten 27,15 van dat punt naar Amersfoort centraal.
Punt 1: de chauffeur wist dat ik meewilde omdat hij mij zag staan.
Punt 2: ik heb niet kunnen vinden bij het bushokje dat bushalte is opgeheven.

Omdat ik een jaarabonnement bij Connexxion heb zou ik graag willen zien dat Connexion mij tegemoet komt in de door mij onnodig gemaakte kosten. En zeker het aanspreken van de chauffeur die een vrouw alleen, laat staan terwijl hij mij heeft gezien, gezien zijn seingedrag.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Alvast dank en vriendelijke groet,

Pauwline Menger

Wanneer en een financiele vergoeding tegenover staat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pauwline