Klacht: het middel werkt niet en u stuurt aanmaningen.

op 05 oktober 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het middel eenmalig besteld het werkt niet volgens mij en nu stuurt u continu aanmaningen ik had idd nog niet betaald ben nu van vak terug en he er gelijk een incasso bij dus deze wil ik echt niet betalen . wat te doen gr Anneke Berkel

mijn mail adres is triandafili@samos-house-rental.eu

Gewenste Oplossing:

als het werkt en geen loze beloftes gedaan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anneke Berkelgrote,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de werking van het product. Echter gaan wij van Klarna niet over de producten maar over de facturen.

Daarom raad ik u aan om met klachten over het product of de werking van het product contact op te nemen met de webwinkel.

Mocht u vragen hebben over de factuur, kunt u het beste contact opnemen met Segoria. Omdat de factuur inmiddels is overgedragen aan Segoria, kunnen zij u helpen met vragen over uw factuur.

Fijne dag gewenst.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door kosmadeio