Klacht: Het met een hand rijden in de bus.

op 24 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stapte vanmiddag rond 13.05 op de bus en wel lijn 5 bij het busstation. Bus nummer 8140. Hij vertrok mooi op tijd . Bij de halte Spoorlaan stapte nog mensen in. De chauffeuse pakte een blikje fris en trok het open. Ze reed verder met haar linkerhand aan het stuur en het blikje in haar rechterhand. Zo reed ze verder. Iedere keer een slok nemend. Ik voelde mij niet veilig en was blij dat ik bij het Julianapark kon uitstappen. Als er mensen met drinken in de hand instappen moeten ze het oftewel wegdoen of dicht laten. De chauffeurs zouden het wel mogen.

Gewenste Oplossing:

Als die persoon erop aangesproken wordt. En er geen hand boven het hoofd gehouden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Maraki

3 maanden geleden - Bedankt voor het plaatsen van mijn klacht. Ik hoop wel dat ik antwoord krijg. Grt Maraki

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 september 2017 om 17:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maraki,

Jammer om te lezen dat je vanmiddag niet een veilig gevoel hebt gehad doordat de chauffeur uit een blikje aan het drinken was.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt meegemaakt vandaag.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Maraki