Klacht: Het Loopcentrum (Horst a/d Maas)

op 27 juli 2015 over Het Loopcentrum in de categorie Websites

Ik kreeg tijdens de analyse van mijn voeten te horen dat ik €30 moest betalen als ik géén schoenen zou kopen…. maarja, we waren helemaal naar Limburg gereden voor deze hardloopwinkel die bekend zou staan om de goede service dus toch maar akkoord gegaan, ervan uit gaande dat we met goede schoenen naar huis zouden gaan. Niet is minder waar. Uiteindelijk kwam slechts 1 paar uit de bus, een andere keuze was er niet… :-/ Ik informeerde naar de prijs. Die lag een stuk hoger dan ons budget, en de prijs van de ondersteunende zooltjes die ik schijnbaar nodig heb kwam daar nog bij. Met tegenzin toch maar naar de kassa. Daar bleek de prijs opeens aanzienlijk duurder! De verkoopster had verkeerd gekeken.. Ik gaf aan dat ik dan toch even naar een goedkoper paar wilde kijken omdat we €180 simpelweg niet zomaar kunnen ophoesten….kwam er een andere verkoper bij staan die zei dat ik dan deze schoenen zónder de steunzooltjes moest nemen omdat ze geen andere paren hadden die geschikt zijn voor mijn manier van lopen. Met buikpijn naar huis…. Toen ik de schoenen binnen kreeg bleken ze (natuurlijk) veel minder goed te zitten zonder de zooltjes. Bovendien leken ze niet goed te passen (er was een andere maat voor me besteld). Toen ik contact opnam kreeg ik weinig passende oplossingen aangeboden zoals het hele eind terug naar de winkel voor een alternatief (terwijl ze nota bene eerst zeiden dat dit er niet was voor mijn voeten!), of de schoenen terug sturen maar met de verzendkosten én de analysekosten voor mijn rekening! Uiteindelijk werd het mailcontact vrij abrupt gestopt met de woorden: bij deze beëindig ik de discussie….. een groet kon er niet meer af. Is het zo erg om je eigen fouten toe te geven en mij de schoenen kosteloos te laten retourneren? Blijkbaar wel….So much voor de zogenaamde service van Het Loopcentrum. Volgende keer naar Runnersworld Eindhoven of Run2dAY.

De schoenen kosteloos laten retourneren en het volledige bedrag gerestitueerd krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door elineotten