Klacht: Kapotte schoenen

op 08 augustus 2016 over Het Loopcentrum in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanderlschoenen van New Balance na een paar weken kwamen er gaten in de schoenen, dit bleek een bekend verschijnsel, was hiervan ook op de hoogte omdat mijn vorige schoenen ook al snel kapot gingen ( gaten in de stof ) maar dit probleem was opgelost volgens het loopcentrum, en daarom nieuwe besteld , maar helaas nu ben ik al een half jaar over en weer aan het mailen maar ze willen niets anders doen dan een lapje over het gat laten zetten, waar ik niet mee akkoord ga want dan kan ik over een tijdje weer terug met hetzelfde probleem.
Daarom heb ik besloten verder te lopen met kapotte schoenen omdat voor mij de afstand naar de winkel erg groot is , en het enige wat ik nu nog kan doen is hele, hele goede reclame maken voor de geweldige service van het Loopcentrum, maar niet heus.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een garantie op schoenen die 5 weken oud zijn dus nieuwe schoenen en dan mogen de andere gewoon retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Loopcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard26