Klacht: Het “leer” scheurt

op 24 mei 2021 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee jaar geleden een duur bed gekocht bij Swiss Sense in Lelystad. Er beginnen scheuren in het “ leer “ te komen.

Gewenste Oplossing:

Als we tot een gezamenlijke oplossing komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

2 maanden geleden - Geachte Mevrouw Rijnierse, Wat vervelend om te vernemen dat u ongemakken ervaart door het scheuren van 'het leer'. Wij gaan u per e-mail benaderen om foto's te ontvangen. Zodra wij uw foto's hebben ontvangen, gaan wij deze ter beoordeling voorleggen bij onze servicemonteurs. Zodra wij een reactie van hen hebben ontvangen, gaan wij u hierover berichten. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 03 juni 2021 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AJUJ