Klacht: het hele bedrag te betalen

op 22 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een rekening van 214 euro voor 13 10 2016 tebetalen maar mijn vrouw heeft een longembolie gehad dus moet ik zelf alles regelen dusis mijn vraag mag ik het wat later betalen want ik redt het alleen niet ik hoop dat er iets te regelen valt ik hoop dat jullie min kunnen helpen alvast bedank

Gewenste Oplossing:

als het opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 september 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik begrijp dat u door problemen het bedrag van 214,00€ niet voor 13 oktober kunt betalen. Helaas kan ik geen regeling voor u stellen waardoor u het bedrag op een latere datum of in termijnen zou kunt betalen. Helaas moet ik u vragen het volledige bedrag voor de gemelde datum over te maken. Indien u de betaling toch in termijnen uitvoert, moet ik u melden dat er hierbij automatisch kosten worden verrekend (tot 40,00€), indien de volledige betaling dan nog niet is verwerkt op het dossier, wordt dit overgedragen aan het incassobureau. Mijn excuses voor het ongemak. Het team bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door weegschaal52