Klacht: het geven van maar 3 maanden en daarna (1 week erna) weer kosten rekenen

snelling op 20 december 2021 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Een koelkast van samsung die bekende gebreken heeft wordt gerepareerd met een flinke rekening en is weer binnen 3 maanden stuk. Door klacht afhankelijk komt reparatie bij hun terecht na 3 maanden (1week) en dan weer om een rekening vragen

kosteloze reparatie of vervanging koelkast met bekende gebreken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van CE Repair Services

1 maand geleden - Geachte heer, Het is uiteraard meer dan vervelend dat uw koelkast wederom defect is geraakt. Product-garantie wordt bij de aankoop door de dealer en Samsung geboden. Deze garantietermijn is voorbij. Ondanks dat heeft u bij de vorige reparatie van de fabrikant een financiële tegemoetkoming als coulance gehad. Zoals u vast begrijpt, CE Repair Services gaat niet over de garantietermijn en/of voorwaarden van het product. CE Repair Services gebruikt bij het uitvoeren van reparaties altijd nieuwe van de fabrikant afkomstige onderdelen en biedt op de door haar uitgevoerde reparatiewerkzaamheden 3 maanden garantie op arbeid. Voorgaande is marktconform en geheel in lijn met de CE Repair Services servicevoorwaarden die alhier van toepassing zijn. Zie s.v.p. de e-mail die u op 25-8-2021, om 17:35 heeft ontvangen. Deze voorwaarden zijn, m.b.t. garantie op de uitgevoerde werkzaamheden, geheel in lijn met de voorwaarden van Techniek Nederland (voorheen UNETO-VNI). Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten, Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door snelling