Mijn Klacht:
Ik ben in februari overgestapt naar Oxxio na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice. Dit omdat er een incasso stop op mijn betaalrekening is. Dit heb ik besproken, en dat zou geen problemen geven voor de kadootjes. Na de eerste betaling die bij hun binnen komt zal er na twee weken een code mijn kant op komen. Nu na vier weken niets ontvangen. Heb contact genomen met de klantenservice, die verteld mijn nu dat het alleen kan als je automatische betalingen doet. Dit was niet nodig zei Oxxio bij mijn aanmelding. Nu zit ik drie jaar vast aan Oxxio en krijg geen kadootjes. Fijn dit…voel me echt in de maling genomen door Oxxio.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de gemaakte afspraken over dat als de eerste betaling binnen is ik ook gewoon mijn kadootjes krijg. Of dit nu via automatische of handmatige overmaking is. Het maand termijn wordt toch betaald en is binnen bij Oxxio. Dus heb ik ook recht op me kadootjes, niet dan.
