Klacht: Het gegeven kadootje

op 21 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben in februari overgestapt naar Oxxio na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice. Dit omdat er een incasso stop op mijn betaalrekening is. Dit heb ik besproken, en dat zou geen problemen geven voor de kadootjes. Na de eerste betaling die bij hun binnen komt zal er na twee weken een code mijn kant op komen. Nu na vier weken niets ontvangen. Heb contact genomen met de klantenservice, die verteld mijn nu dat het alleen kan als je automatische betalingen doet. Dit was niet nodig zei Oxxio bij mijn aanmelding. Nu zit ik drie jaar vast aan Oxxio en krijg geen kadootjes. Fijn dit…voel me echt in de maling genomen door Oxxio.

Ik ben tevreden als de gemaakte afspraken over dat als de eerste betaling binnen is ik ook gewoon mijn kadootjes krijg. Of dit nu via automatische of handmatige overmaking is. Het maand termijn wordt toch betaald en is binnen bij Oxxio. Dus heb ik ook recht op me kadootjes, niet dan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 17 mei 2016 om 14:58 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op jouw klacht van 21 april 2016.

Onze excuses voor de late reactie. Er is iets misgegaan, hierdoor reageren we nu pas op de klacht. Het klopt dat we de code normaal gesproken alleen verstrekken nadat de eerste automatische incasso is gelukt. Ondanks deze regel heeft mijn collega toch een verzoek ingediend, met de vraag of de code alsnog aan je kan worden toegestuurd. Het is mij helaas niet duidelijk of je de code ook hebt ontvangen. Kan je mij hierover informeren?

Groet,

Marije
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ilav tweebeeke