Klacht: Het blijvende probleem na de reparatie

op 14 december 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Geachte heer/ mevrouw
Bijna 2 jaar geleden heb ik een scheerapparaat van Philips gekocht.
3 maanden geleden begon het met het uitrekenen van het hartjes en doet me pijn.
Eerst heb ik nieuwe mesjes van €50 gekocht maar had geen zin.
Daarna 3x naar BCC geweest en ze hebben het gestuurd voor de reparatie.
Iedere keer was het terug en zag ik geen verandering.
Op vrijdag 8-12-2017 heb ik hem voor de 3e keer ontvangen en uitgeprobeerd maar zag ik hem met zelfde probleem.
Ging terug naar de winkel en heb alles heel beleefd verteld aan de assistent bedrijfsleider ( trouwens was hij al op de hoogte) maar hij zei: ik kan niks meer doen en je moet zelf een oplossing vinden.
Ik zei: ik weet niet wat ik moet doen en bijna 3 maanden ben bezig met de reparaties en binnenkort moet op reis en ik heb hem nodig.
Hij zei: dat is jouw probleem en niet mijne. Mijn scheerapparaat doet het perfect dus je moet zelf weten en verder kan ik niks.
Ik heb weer heel vriendelijk gevraagd: zou je die mensen van Philips voor mij willen bellen?
Hij zei : nee dat doe ik niet ik ga me niet bemoeien.
Ik zei : dat is moeilijk voor mij om aan de telefoon te praten en alles uit te leggen.
Hij zei: dat is jouw probleem je moet een vriend of kennis vinden om te bellen of te mailen en gaf me een emailadres.
Ik zei : echt jammer met tranen in mijn ogen
Hij lachte me uit.
Toen zag zijn collega (mevrouw) dat ik tranen in mijn ogen had.
Ik ging weg…. voor altijd bij BCC en ook bij Philips
Dag BCC…. Dag Philips
Het gaat niet om geld of een scheerapparaat het gaat om gedrag en onmenselijkheid
Echt jammer

Reza Mohammadi
Wognumerstraat 179
1023CG Amsterdam
068 588 6052

oplossing van het probleem van het scheerapparaat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rezamo