Klacht: Het bedrijf wil niet meedenken over oplossing leveingsproblemen

op 18 september 2018 over Iddink in de categorie Boeken

Ik heb zelf de fout gemaakt door te laat de schoolboeken voor het komende jaar te bestellen. Dat was ongeveer 2 en een halve week geleden. Ik krijg het pakket nu binnen en het is het verkeerde pakket. Mijn zoontje heeft komende week tentamens. Iddink zegt vandaag dat er een nieuw pakket opgestuurd wordt. Dit duurt standaard twee weken. Als ik hen vraag of ze iets extra’s kunnen doen zeggen ze nee. Dat kan niet. Als ik hen vraag of ze willen meedenken over een oplossing zeggen ze : nee, de standaard werkwijze geldt. Als ik hen vraag of ik een manager kan spreken wordt dat geweigerd. Dat kan niet. Ik voel me als klant niet serieus genomen.

Ik zou meet een manager willen spreken.
Ik zou graag een houding willen zien van: dit probleem is ook ons probleem - wij denken mee. We sturen klanten niet met een standaard verhaal het bos in. We zijn bereid iets extra's te doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozymidas