Klacht: Levering bed!

VLokven op 22 juli 2018 over Hertog Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 april hebben wij een bed besteld en aanbetaald bij Hertog Living in Tiel, het bed zou op 25 juni bezorgd worden. Mijn man had speciaal vrij genomen, maar er kwam helaas geen bed. We kregen ook geen telefoontje van ze. Toen we ze belde zeiden ze dat het aan de leverancier lag. Na 4 afgesproken leverdatums, waarvoor wij ook vrij hadden genomen hebben we nu nog steeds geen bed!! Over 6 weken ben ik uitgerekend van ons eerste kindje en nu kunnen wij ons zelf nog steeds druk gaan maken over ons nieuwe bed!! De baas beloofd ons ook steeds terug te bellen, maar komt zijn afspraken nooit na!! Nu zegt hij dat de leverancier niet weet wanneer het bed geleverd kan worden. Hij beweerd dat het allemaal aan de leverancier ligt, maar daar geloven wij niets van, omdat hij zelf nog nooit zijn afspraak is nagekomen!!
Wij zijn er nu echt helemaal klaar mee!!

Gewenste Oplossing:

Als we het bed a.s. Maandag of uiterlijk dinsdag geleverd krijgen met een flinke korting (voor alle tijd die wij vrij hebben gemaakt voor de levering en het lange wachten en vooral stress!).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertog Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertog Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door