Klacht: Zeepsmaak

op 17 oktober 2018 over Hertog Jan in de categorie Bier

Ik nam een slok van een blik uit een 6pck en proef meteen een vreemde smaak. Eerst denk ik nog dat het misschien kwam door wat ik eerder gegeten had, maar na een tijdje wachten en opnieuw enkele slokken bier te proeven, smaakte het nog steeds niet. Een zeperigechemische smaak, niet lekker en niet wat ik gewend ben van Hertog Jan. Ook de geur is anders.

Ik zou het fijn vinden als blijkt dat er wellicht een productiefout oid gemaakt is dat ik het aankoop bedrag retour krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 17 oktober 2018 om 22:18 geantwoord

Geachte,

We hebben uw bericht goed ontvangen.
Het is steeds onze betrachting een kwaliteitsvol product af te leveren dat volledig beantwoordt aan de verwachtingen van de consument. We betreuren het vastgestelde gebrek dan ook ten zeerste en hopen dit in de toekomst te kunnen vermijden.
Graag willen we u verzoeken om de klacht te melden op de website van Hertog Jan en door te klikken naar contact. Zo kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen. Daarnaast zijn we ook steeds bereikbaar op telefoonnummer 0800-0230375.
Alvast onze verontschuldigingen voor de mogelijke ongemakken.
Met vriendelijke groeten,
De assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Bierdop