Klacht: Metalik taste

op 26 januari 2019 over Hertog Jan in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,its half January from small packages they have metalik taste,first I thougth can be mistake but from second package same think.and i read last month same problem. So no one solve it…My favorite beer

Gewenste Oplossing:

Appology or follow why it's happening so regularly

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

Bericht van Hertog Jan

3 maanden geleden - Dear UlrikaThank you for your message. It is always our main goal to provide customers quality products, so it is with much regret that we read about the unsatisfying experience you had with one of our products. With your help we are sure to be able to prevent this in the future. Could you please fill in the form on our website https:contactus.ab-inbev.comen to provide us with this information, so that we can take the necessary steps?We would like to thank you for your cooperation and wish to apologize for the inconvenience.Kind regards, Carin from Hertog Jan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 22 februari 2019 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Ulrika,

We haven't received your complaint yet. Could you please fill in the form on our website? (https:contactus.ab-inbev.comen)
When we receive all of the information about what you have experienced, then we can investigate your complaint.
We would like to thank you for your cooperation and wish to apologize for the inconvenience.

Kind regards,
Carin for Hertog Jan

Alle klachten die gemeld zijn door MOoriss