Klacht: Glas in bierflesje

op 13 december 2018 over Hertog Jan in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

Bericht van Hertog Jan

5 maanden geleden - Beste Christel, We zijn alvast blij te horen dat je in orde bent, ik kan me inbeelden dat je hier even van geschrokken bent. Wij nemen de kwaliteit van onze producten super ernstig. Mogen we je vragen om je klacht te registreren op http:contactus.ab-inbev.com zodat wij deze verder in detail kunnen onderzoeken en je gepast comenpseren? Vriendelijke groeten, Jens voor Hertog Jan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 08 februari 2019 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

De opgestuurde verpakking hebben we inmiddels uitgebreid geanalyseerd in
onze brouwerij. Ook hebben we alle controles in het brouw- en afvulproces
nogmaals grondig nagekeken. Onze analyse toont aan dat aangetroffen stukje
glas niet wordt gebruikt en niet aanwezig kan zijn in ons brouw- of afvulproces. Ook hebben wij geen afwijkingen in ons productieproces geconstateerd. We hebben de oorzaak van deze uitzonderlijke afwijking dan ook niet kunnen vaststellen. Deze klacht is verder afgehandeld met de consument.

Heeft op 08 februari 2019 om 12:49 geantwoord

Zullen we ons in moeten schikken

Alle klachten die gemeld zijn door Christel Schuurman