Klacht: Geen koolzuuur en melkachtig bier

op 29 maart 2019 over Hertog Jan in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag,
Bij de plus in de banne amsterdam 4 kratten hertog jan gekocht ,
Het bier bevat amper koolzuur en is een melkachtige substantie het lijkt als of er melk aan het glas blijft hangen.
Nu drink ik al jaren hertog jan maar denk om weer over te stap p en op heineken.
Hierbij wachtend op uw reactie.
Mvg

Gewenste Oplossing:

Als het bier z.n orginele smask en druk heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

Heeft op 29 maart 2019 om 23:17 geantwoord

Nee want na 2:x inloggen op de site van Hertog Jan kom ik niet verder u kunt mij op mijn email adres bereiken.
Bvd

Reactie van de melder van de klacht Mustang1000

5 maanden geleden - Ik hoop dat de assistent van de brouwers contact opnemen. De gegevens zijn bekend, het maar doorsturen van links om uw edele te bereiken is niet relevant,en zeker niet coulant tegen over een cliënt. Hierbij wachtend op uw reactie. Arends.

Reactie van de melder van de klacht Mustang1000

5 maanden geleden - Zie het bericht van 29-03-2019 over het niet kunnen bereiken en inloggen op uw klachten lijn. Gaarne nogmaals uw reactie hierop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 06 april 2019 om 22:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klacht melder. Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden via de website van Hertog JanJupiler en door te klikken naar contact, zodat wij deze alsnog inhoudelijk kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, de assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Mustang1000