Klacht: Geen koolzuur in diverse flesjes van de krat

op 31 oktober 2018 over Hertog Jan in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In diverse flesjes uit de krat zit geen koolzuur.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik compensatie krijg in de vorm van bier of geld. Heb meerdere kratten gekocht en ben bang dat ze allemaal zonder koolzuur zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 31 oktober 2018 om 23:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben uw bericht goed ontvangen.
Het is steeds onze betrachting een kwaliteitsvol product af te leveren dat volledig beantwoordt aan de verwachtingen van de consument. We betreuren het vastgestelde gebrek dan ook ten zeerste en hopen dit in de toekomst te kunnen vermijden.
Graag willen we u verzoeken om de klacht te melden op de website van Hertog JanJupiler en door te klikken naar contact. Zo kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen. Daarnaast zijn we ook steeds bereikbaar op telefoonnummer 0800-0230375.
Alvast onze verontschuldigingen voor de mogelijke ongemakken.
Met vriendelijke groeten,
De assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Maxvanlimpt