Klacht: herrinering tot betaling

op 17 april 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik krijg op 16 april 2016 een brief in de bus om mijn rekening te betalen voor een abonnement die ik nooit he aangevraagd. Ik heb nooit iets ontvangen, en zal dit ook niet betalen. Het bedrag die ik moet betalen is 71,68.factuurnr 00275621 factuurdatum: 25-03-2016 omschrijving 10861531
Wat doe ik hiermee?? En hoe pak ik dit verder aan?

Ik ben tevreden als deze praktijken zeker worden aangepakt. Je merkt idd dat je soms veel reclames krijg via mail, en dat er steeds weer veel reclames komen met dingen die ze gratis aanbieden. Verder is alles die je niet heb ondertekend toch geen contract. Ik heb nooit iets toegestuurd gekregen om terug te sturen en nooit opgestuurd gekregen.

bvd

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Biekram, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 06 mei 2016 om 08:41 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Biekram,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce_68