Klacht: Herinnering/artikelen retour

op 06 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Voor mijn vakantie heb ik een bestelling gedaan bij Bonprix, dit ging om verschillende bikini’s. De verzendtijd nam best lang in beslag en mijn bestelling was helaas niet voor mijn vakantie binnen. Nadat ik van vakantie terug kwam heb ik hierdoor een gedeelte van de bestelling, welke overbodig was geworden, retour gestuurd. Ik heb ook de klantenservice gebeld, welke aangaf dat het bedrag verrekend zou worden. Tot vandaag heb ik niets vernomen van Bonprix, vandaag kreeg ik een herinnering met extra kosten van €10 erboven op. Bonprix zou mij per brief of mail verzocht hebben om het openstaande bedrag te betalen. Ik heb weer de klantenservice gebeld om aan te geven dat ik helemaal niets had ontvangen! Mevrouw gaf aan dat het wel vaker voorkomt dat deze mail in de ongewenste box terecht kon komen en ik zelf had moeten inloggen op mijn account op bonprix om alles in de gaten te houden. (overigens wel vreemd dat de regelmatige reclames wel aankomen) Ik moest dus maar de extra kosten betalen. Nu gaat het mij niet om die 10 euro. Maar het principe dat er nooit een herinnering of nieuwe factuur naar mij is verzonden. Ik bestel regelmatig en betaal altijd netjes op tijd. Daarbij komt ook het feit dat het artikel wat ik wel heb gehouden, van enorm slechte kwaliteit is! 1 x gedragen en al direct de beugel uit de naad gescheurd.
Nu zit ik dus met een kapot artikel en extra kosten voor een herinnering die ik nooit heb ontvangen!

kosten herinnering in mindering of kapotte artikel retour nemen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 september 2016 om 18:30 geantwoord

Beste mevrouw Tang, bedankt voor uw interesse in bonprix. Het spijt ons te horen dat het door u behouden artikel beschadigd is. Om u tegemoet te komen werd dit artikel vandaag afgeboekt. Uw openstaande saldo is nu € 0,00. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door cat89