Klacht: Herinnering van een z.g. nota van 28 juli j.l.

op 03 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.,
Heb op 28-07 een proefpakket SlimHCA aangevraagd met 30 capsules. Dit ook ontvangen maar zonder nota. Krijg nu een herinnering voor een betaling van 49.95 en moet dit binnen 12 dagen voldoen.
De actieprijs was destijds 24.95 euro en wil dit voldoen als ik een nieuwe
nota ontvang met deze prijs erop.

Mvgr. E.Kneppers

Gewenste Oplossing:

Als de nieuwe nota met een bedrag van 24.95 wordt toegestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

1 maand geleden - Deze klacht is verouderd. Mocht u nog vragen hebben adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-808 28 52

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

We hebben het nogmaals nagegeken en kunnen zien dat deze klacht is verouderd. Mocht u nog vragen hebben adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice dit kan telefonisch via 020-808 28 52 of via onze website www.klarna.nl/klantenservice.

Ik wens u nog een hele fijne dag verder!

Groet, Astrid van Klarna

Alle klachten die gemeld zijn door Ellybelly