Klacht: Herinnering

op 01 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

ik heb 1 maand geleden spullen besteld bij Bonprix.van al de artikelen die ik besteld heb heb ik 2 gehouden. Vervolgens wachtte ik af dat ik een rekening overzicht krijg van hun om te kunnen betalen.Die rekeningoverzicht heb ik nooit ontvangen maar nu naar dat ik 3 weken op vakantie ben geweest ligt op mijn deurmat een waarschuwing met nog een 10 € extra boven op.Noem je dat klantvriendelijkheid? Ik heb de eerste aanmaning nooit ontvangen maar hun beweren dus van wel.ik heb gisteren contact met hun opgenomen en het enigste wat ze zeiden uw moet die extra 10 € betalen maar ik vin dit totaal niet provisioneel hoe hun te werk gaan.
Ik zal als deze klacht niet opgelost wort geen klant maar van hun zijn dat is duidelijk.

als ik gewoon mijn rekening betaal zonder die 10 € extra erbij

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 04 september 2018 om 08:42 geantwoord

Beste mevrouw Janmaat, U hebt een vraag over uw herinneringen. Deze werden verstuurd per e-mail op 14 juli en 4 augustus. Vervolgens werd een herinnering per post verstuurd op 25 augustus. Bij het plaatsen van uw bestelling bent u akkoord gegaan met betaling van de behouden artikelen binnen tien dagen na ontvangst van het pakket. Wij vragen u dan ook vriendelijk het openstaande saldo van € 113,87 zo spoedig mogelijk te voldoen.
Het team van bonprix

Heeft op 04 september 2018 om 17:20 geantwoord

Ik heb geen 1 e mail van jullie ontvangen.Ik heb ook in mijn spam zitten kijken ook niets beetje jammer dit.Ik had al lang mijn rekening willen betalen.Ik zal geen klant meer van jullie zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door bernadette janmaat