Klacht: herinnering

op 17 juli 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,
Wel een reactie bij Trustpilot gelezen van U, maar GEEN reactie op mijn schrijven aan U.
Had een herinnering van u ontvangen, maar deze is allang overgemaakt én afgeschreven van mijn girorekening (3 Juli ‘ 17).Betaal altijd direct.
Hoop dat alles inmiddels gevonden is……

met vriendelijke groet, F. van Bekum.

Gewenste Oplossing:

Een reactie hoe dit kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 17 juli 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Bekum,

De berichten op Trustpilot en Klacht.nl worden door mij of één van mijn collega's beantwoord, maar berichten die op een andere wijze bij ons binnenkomen worden door een andere afdeling opgepakt en daarom kan het langer duren voordat u een antwoord ontvangt op zo'n bericht.

Ik heb de situatie gelijk onderzocht. Uw betaling is door een storing niet goed verwerkt en automatisch teruggestort op 11 juli 2017. Onze excuses hiervoor!

Ik zou u vriendelijk willen adviseren om na te kijken of u de terugbetaling op uw rekeningoverzicht ziet staan. Ook zou ik u willen vragen of u de betaling opnieuw kunt voldoen voor 1 augustus via Klarna.nl of de Klarna app.

Nogmaals onze excuses, want u heeft hierdoor ten onrechte een herinnering ontvangen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Uiteraard hoop ik u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens ik u een prettige dag toe.

Groet, Brian

Heeft op 18 juli 2017 om 00:01 geantwoord

LS, Heb GEEN internet bankieren. en rijg pas halverwege Augustus mijn nieuwe afschrijvingen van de giro per post. Weet dus niet of het bedrag teruggestort is.
Als ik moet bellen gaat dit weer extra geld kosten en ook een nieuwe overschrijvingskaart tegenwoordig trouwens, wel vervelend.

Groet, F. van Bekum.

Alle klachten die gemeld zijn door Febee