Klacht: Herhaaldelijk aanbieden abonnement

op 14 september 2018 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist gebeld of mijn dochter toch niet weer de tina wilde en hoe geweldig super ( dit werd echt te extreem vaak herhaald). Nu vraag ik een aantal keer wat is de aanbieding daar draait ze om heen. Eindelijk komt het antwoordt omdat ik er klaar mee ben. Dan vertel ik haar dat we via het bandje wat je aan het eind van het telefoongesprek krijg te horen bij Sanoma hebben aangegeven niet meer gebeld te worden. Dit hebben we daarbij aangegeven een week van te voren. En dan gaat ze weer indiscussie dat ik het bandje moet afluisteren. Ze luisterde dus gewoon niet wat ik zei.

Gewenste Oplossing:

Als ik zelf bepaal wanneer ik een abonnement wil afsluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsemiep@hotmail.com