Klacht: herhaalde weigering van de AH bonuskaart bij het afrekenen

op 25 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3-4 keer op een rij wordt bij de automatische afrekeningzuil mijn kaart “geweigerd”, d.w.z dat de assistente de boodschappen moet controleren en vrijgeven. Dat irriteert me mateloos omdat ik snel mijn boodschap(pen) wil doen, en het vrijgeven van de aankoop voor betaling veel openthoud geeft.

Gewenste Oplossing:

als ik geen gedoe met mijn kaart heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CD412