Klacht: Heren zwembroek & medewerker Hengelo Gld

op 11 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb 2 maanden geleden een oranje zwembroek voor mijn vriend gekocht. Na 1 keer wassen bleken er allemaal kleine scheurtjes/versleten plekken rondom het kruis te zitten. Ik dacht toen nog dat ik hem verkeerd gewassen had en ben er niet mee terug gegaan. Een maand geleden (vlak voordat wij op vakantie gingen) kocht ik wederom twee zwembroeken; een oranje met witte driehoekjes en een donkerblauwe met witte stippen. Na slechts beide zwembroeken op vakantie allebei 1 dag aan te hebben gehad, exact dezelfde klachten als met de eerste. Allemaal scheurtjes, ophaaltjes en compleet versleten aan de voorkant. We hebben de volgende dag stel op sprong 2 nieuwe zwembroeken aan moeten schaffen, want deze kon mijn vriend echt niet meer aan. Er vandaag mee terug geweest naar een Hema in Hengelo Gld, waar ik niet echt prettig geholpen werd. Het was mijn eigen fout en ik had de bon dan maar moeten bewaren. Nu kon ze er niks mee… Je weet dat dit zwembroeken van dit seizoen zijn en het Hema-etiket zit er zelfs nog in! Ik ben dit totaal niet gewend van de Hema-kwaliteit en ook niet van het personeel..

Ik zou graag van (in ieder geval de twee laatst gekochte, maar eigenlijk van alledrie de zwembroeken) mijn geld terug willen krijgen. Ik heb de bon helaas niet meer, aangezien de zwembroeken perfect zaten en ik niet had verwacht dat ik deze nog nodig zou hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LesleyPeits