Klacht: stabiliteit moxa lamp Herbs and Touch

op 14 februari 2017 over Herbs and Touch in de categorie Beauty & Wellness

ook ik heb een lamp gekocht bij Herbs en touch. Ik ben zeer gelukkig met het resultaat. Mijn pijnen zijn zeer goed verbetert en raad het iedereen aan die met fibromyalgie of chronische pijnen kampt maar inderdaad de stabiliteit is ver te zoeken. Ik blokkeer de voet zodat de lamp niet kan kantelen maar dit hoort zo niet te zijn. De voet is te licht gemaakt waardoor de lamp kantelt wanneer je de lampen boven je lichaam posisioneert. Gelukkig is hier nog niets erg gebeurd maar het heeft niet veel gescheeld. Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar daar hebben ze t probleem afgewimpeld.
Zeer jammer want de resultaten van de lamp zelf is zeer aan te bevelen.
Op de site staat de lamp met een zwaardere voet afgebeeld. http://www.herbsandtouch.nl/tdp-lamp-cq-33
Deze voet heeft ook de lamp van een vriendin en ook mijn kinesiste en is zwaarder van uitvoering en ook stabieler.

Natuurlijk heb ik maar één wens waardoor ik zeer tevreden zou zijn en dat is dat er een zwaardere voet onder zou staan. De voet die afgebeeld staat op de site. zie; http://www.herbsandtouch.nl/tdp-lamp-cq-33

Alle klachten die gemeld zijn door Renilde