Klacht: shutter beschadiging door huisdier

op 22 januari 2020 over Hema verzekeringen in de categorie Verzekering

Na alle gevraagde info van Hema te hebben ingestuurd incluis fotoverslag , offerte , factuur voor het compleet maken dosssier ontvang ik vandaag een email zonder ref. nummer enof contactpersoon met de volgende tekst :

Van de expert hebben wij begrepen dat de shutters nagelvast aan de woning bevestigd zijn. Dit betekend dat de shutters onder uw opstal of huurders-eigenarenbelang verzekering vallen. U heeft bij ons alleen een inboedelverzekering afgesloten. Wij willen u vragen om uw schade te melden bij uw opstalverzekeraar.

Wij zullen ons dossier sluiten.

Einde tekst HEMA

Voor uw info wij hebben sinds 2008 een Woonverzkering lopen bij de Hema met een inboedelverzekering en een Hema opstalverzekering.

Dit hadden wij niet aan zien komen bij een gevestigde naam als de HEMA is , ronduit schandalig .

Wanneer HEMA verzekeringen doet wat het belooft , schade uitkeren zodat wij de schade kunnen laten herstellen .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hema verzekeringen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hema verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beeloed