Klacht: Onterechte afwijzing schadeclaim!

op 28 oktober 2016 over Hema verzekeringen in de categorie Verzekering

Hema super slechte reis en annuleringsverzekering
Omdat ik mijn visum naar Australie niet op tijd binnen gekregen had moesten wij onze reis helaas annuleren. Mijn man en 2 kinderen hadden wel de visum meteen binnen. Hema verzekeringen wil de schade die mijn man heeft opgelopen niet vergoeden! Iedere keer komen ze met nieuwe onzin argumenten om er maar onderuit te komen. Moet je horen.

1. Je visum moest 4-6 weken van tevoren aangevraagd worden ( wij hebben de eVisitor op australische overheid en immigratie dienst rechtstreeks 4 weken voor ons vliegdatum aangevraagd, daar zeggen ze minstens 2 weken van tevoren). Normaal gesproken krijg je het onmiddelijk en automatich per email toegestuurd, ze geven aan binnen 1 werkdag. Ze beroepen zich op informatie van commerciele organisaties terwijl de website van de australische ambassade hebben! En dan durven ze nog te zeggen dat beter hadden moeten informeren. Hoe onbeschoft!

2. Uw man heeft wel een visum gekregen dus hij had wel kunnen gaan! Hahaha je boekt een reis met je gezin en ze zeggen dat mijn man gewoon alleen naar australie had moeten reizen!

3. De verzekering heb je alleen voor jezelf afgesloten dus jij hebt geen redenen om niet te reizen! Gelukkig ben ik met mijn kinderen bij een andere verzekering verzekerd (ING), anders had ik mijn geld ook niet terug gekregen. Dus als 1 persoon van een gezin zijn been breekt of geopereerd moet worden dan kan de rest naar hun geld fluiten. Want dan zullen zeggen ja maar het is jouw been niet! Jij had de vakantie wel alleen kunnen maken!

Denk heel goed na voor je met hema verzekeringen een overeenkomst sluit! En lees vooral de vele slechte recensies. Dat hadden we nu juist wel moeten doen!

Als de hema alsnog de schade vergoed!

Alle klachten die gemeld zijn door Spiertje1975