Klacht: Hema mobiel prepaid

op 07 augustus 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn heer /vrouw,
Ik heb vrijdag 4 aug 2017 een opwaardeer kaart van 20 euro van Hema KPN
gekocht bij de Hema Diemen centrum.
Thuis gekomen heb ik de opwaardeer code ingebracht en kreeg tehoren dat deze niet geldig was heb het een paar keer geprobeerd.
Ben zaterdag 5aug naar de Hema in Diemen geweest de verkoper heeft dit uit geprobeerd en heeft verschillende keren gebeld.
Ik zou graag mijn geld terug ontvangen.

Gewenste Oplossing:

ben niet tevreden zou een andere opwaardeer bon krijgen of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo van Gemert