Klacht: HEMA klsntrnpas punten verwijderd zonder e-mail om diegene op de hoogte te stellen

Ruth Toussaint op 03 december 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte heer mevrouw,
Onlangs wilde ik mijn punten inwisselen voor leuke aankopen.Helaas bleken mijn 618 punten weg.Ik belde naar de klsntenservice Hema en werd meerdere malen onheus bejegend.Ik zocht het hogerop namelijk waar de manager van de klantenservice was om uit te leggen dat ik geen enkele e-mail heb ontvangen om mij op de hoogte te stellen dat mijn punten verwijderd zouden worden en aan de voedselbank gedoneerd zouden worden.Ik ben zelf student en heb mijn punten zelf nodog, als ik wil doneren aan een goed doel heb ik geen Hema of wie dan ook nodig om voor mij te gaan bepalen waar mijn punten heen gaan.Ik eis mijn punten per onmiddelijke ongang terug, en ik wens ook excuses voor deze manier van communiceren.Hoogachtend,
R.

Punten terug en excuses

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruth Toussaint