Klacht: Hema kaart

op 20 mei 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Een paar maanden geleden heb ik mijn klanten kaart van de Hema geactiveerd. Vandaag kwam ik, per toeval omdat ik moest wachten, bij de Hema in Geleen. Omdat ik thuis mijn voorraad make up en andere producten wilde aanvullen had ik een vol mandje bij de kassa. Bij de kassa stond een bord dat als ik de actie kaart had geactiveerd ik 20% korting zou krijgen. Nou ik had geen telefoon meegenomen en mijn kaart niet geactiveerd voor de gekochte producten , dus ook geen korting. Wij leven in 2017!! In mijn beleving is Hema een zaak met een breed assortiment, toch. Een impulsieve aankoop wordt dus niet op prijs gesteld. Wat is dan het nut van een actie kaart. Mijn inziens is de insteek om het koopgedrag van de consument te onderzoeken.
Ook na een gesprek met de manager/huisvrouw van de Hema Geleen was niks mogelijk. Ik ben ronduit onfatsoenlijk behandeld. In het vervolg laat ik de Hema links liggen.

Als jullie een voorbeeld nemen aan andere winkelketens. Bij de Albert Heijn krijg ik altijd de korting. Ook als je je kaart bent vergeten. Dan heb ik het nog niet over activeren!!!
Ook de consument leeft in een 24 uurs maatschappij en heeft niet altijd zin en tijd om thuis actie kaarten te activeren. Voor mij geen Hema meer. Alternatieven genoeg!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna-Marion