Klacht: Hema album laadt niet meer op

op 25 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Hallo,

Voor de tweede keer heb ik vandaag veel tijd en moeite gestoken in het maken van een album. Mijn eerste album ligt al in een ZIP bestand sinds woensdag bij jullie support afdeling. Ik heb helaas niks voor het weekend gehoord en heb geen tijd om daar om te wachten want heb het album snel nodig. Ik ben dus vandaag opnieuw begonnen aan een album op mijn andere laptop (alleen lokaal opgeslagen). Nu krijg ik dezelfde foutmelding namelijk dat het album maar blijft laden en niet verschijnt.
Hoe is dit mogelijk? Op twee verschillende laptoppen hetzelfde probleem. Ik ben ongelooflijk teleurgesteld in jullie service de afgelopen week. Ik hoop nu wel z.s.m. een zinvol antwoord te ontvangen. Ik hoor graag maandag 27-06-2016 van jullie wat de volgende stappen zijn. Ik heb dat album echt vrijdag nodig dus het is van belang dat ik hem maandag verstuur. Ik heb nogmaals dus 2 keer een album gemaakt bij jullie en kan na het maken van de laatste bladzijde het album niet meer openen nadat ik heb afgesloten. Ik vind dit een zeer slechte zaak.

Marit Slenders

Als ik aanstaande maandag eindelijk bericht heb van de Hema en mijn album terug heb.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maritslenders