Klacht: Helpt niet

op 29 september 2016 over Frontline in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb frontline gekocht omdat mijn hond vlooien had en hier erg allergisch op reageert. Ik heb frontline genomen omdat ik dacht dat dit een goed merk was en hij er snel vanaf zou zijn. Niks is minder waar. Ik heb hem drie keer behandeld nu maar hij blijft last hebben. Ik dacht eerst dat t de allergische reactie was maar na kammen had ik drie (!) Levende vlooien. Geen frontline voor mij meer!

Gewenste Oplossing:

Als het zou werken of ik mijn geld terug krijg. Ik heb nu veel geld betaald voor een middel dat precies niks doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Frontline

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Frontline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisevandijkhuizen