Klacht: Zeer slechte schoonmaak en klantenservice

user-1196267 op 30 mei 2017 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Helpling een werkster geboekt. Voor mij veel geld, maar omdat ik wegens ziekte zelf het huishouden niet goed kan bijhouden af en toe wel zo fijn! Althans, dat dacht ik. Mevrouw moest 2 verdiepingen schoonmaken in 3 uur tijd; ruim voldoende volgens de Helpling site bij dit aantal m2. Ze begon boven en zou daarna beneden doen, maar toen ik na 3 uur thuis kwam was ze nog niet eens beneden gewéest. Ze ging weg. Ervan uitgaande dat boven in 3 uur tijd dan wel echt moest blinken schrok ik me kapot: het stof lag nog op de vensterbanken, de bedden waren niet opgemaakt en de vloer was niet gedaan. Ik kon serieus niet zien wat ze wél gedaan moet hebben in deze uren. Kortom: nog steeds een vies huis en geld kwijt. Dus Helpling gebeld met het verzoek tot mijn geld terug of een vervangende werkster. Na 3 weken (!) heen en weer bellen kreeg ik een ‘oplossing’: ik kon een voucher van 10,- krijgen voor de volgende keer dat ik een Helpling zou boeken. Toen ik reageerde dat dit voor mij geen oplossing is bleef het, tot op de dag van vandaag, muisstil. Helpling: als je een tevredenheidsgarantie afgeeft moet je deze nakomen. EN: niet goed is geld terug óf een PASSENDE oplossing. Ik voel me enorm opgelicht. Nooit meer Helpling voor mij. Hopelijk worden ze wakker van de koude douche die gaat volgen bij Radar.

Gewenste Oplossing:

Als ik her volledige bedrag terug krijg of een vervangende werkster voor 3 uur die wel kan schoonmaken. En een excuus zou gepast zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door