Klacht: Schoonmakers komen niet opdagen

Lunatic_480 op 20 mei 2019 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu 3 weken contact met Helpling. De eerste schoonmaker werd 10 min. voordat deze zou beginnen ziek gemeld. Afspraak gemaakt voor vervanger dezelfde dag, wat helaas niet meer ging lukken. Dezelfde persoon zou de volgende week beginnen, maar eerst contact opnemen, wat uiteraard niet gebeurde. Contact opgenomen met de klantenservice dat zij een ander persoon zouden regelen vanaf de volgende week. Uiteraard is deze schoonmaker ook niet komen opdagen.

Men geeft aan dat de schoonmakers niet in dienst zijn en men hen niet kan dwingen. Dat kan wel zo zijn maar op deze manier heb je geen enkele garantie dat er iemand komt schoonmaken. Is dat niet het doel van dit online platform?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men tijdig immuniceert en zotgt dat er daadwerkelijk iemand komt om te schoonmaken. Na 3 slechte ervaringen ben ik er klaar mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Helpling over deze klacht.

Bericht van Helpling

5 jaren geleden - Beste Stijn, Heel vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt de huishoudelijke hulpen op het Helpling platform. Het is altijd verstandig om de beoordelingen van andere klanten te lezen voordat je een huishoudelijke hulp selecteert, zo neemt de kans op het vinden van een goede hulp toe. Onze klantenservice wil je graag alsnog helpen bij het vinden van een hulp. Wij hebben daarom een voicemail bericht achtergelaten toen we je telefonisch niet konden bereiken. Je kunt ons terugbellen op 085 888 8338. Groetjes, Helpling

Alle klachten die gemeld zijn door