Klacht: Schoonmakers komen bijna nooit opdagen – klantenservice kan daar niets aan doen

op 14 maart 2019 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Helpling is een platform voor schoonmaakhulpen. Je kan een schoonmaker boeken, maar Helpling kan er niet voor zorgen dat die ook daadwerkelijk op komen dagen. Na zeven hulpen (ook de vervangers), die vaak niet eens het fatsoen hadden om zich af te melden, zie ik het niet meer goed komen. De klantenservice is vriendelijk en beleefd, maar ik wil dat er iemand komt schoonmaken en daar kunnen ze niet voor zorgen, kennelijk. Het aanbieden van kortingsvouchers heeft geen zin als er niet schoongemaakt wordt. Het argument van de klantenservice dat je naar de beoordeling zou moeten kijken of meer betrekken vind ik onzin: als iemand een afspraak maakt om voor een bepaald tarief te komen schoonmaken (het begint pas bij bijna € 15, per uur, al zal de schoonmaker daar niet alles van krijgen) moet hij of zij dat doen. Natuurlijk kan iemand een keertje ziek zijn, maar de frequentie kan geen toeval meer zijn en je persoonlijk afmelden lijkt me niet meer dan normaal. Jammer, het systeem sprak me wel aan.

Ik ben tevreden wanneer schoonmakers hun afspraken nakomen, redelijk hun werk verrichten en de klantenservice hierop toeziet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Helpling over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Helpling in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Heidi2019