Klacht: Annuleringskosten

op 07 november 2018 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Een uur geleden kwam ik terecht op de website van Helpling omdat ik oriënteer voor een schoonmaakhulp. Ik wilde eenmalig een boeking maken, maar toen het eenmaal te laat was, zag ik dat ik had geboekt voor een langdurige periode van minimaal 3 maanden en 1 keer per 2 weken. Daarna zag ik tientallen bizar slechte reviews over Helping, ik schrok er van. Toen wilde ik annuleren, ze brengen serieus 50 euro in rekening volgens hun website, terwijl ik helemaal geen abonnement wilde!! Ik zit er blijkbaar aan vast en dit soort oplichterij tollereer ik absoluut niet.

Als Helpling gewoon alles annuleert zonder kosten in rekening te brengen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Helpling over deze klacht.

Bericht van Helpling

1 jaar geleden - Beste Robin,We kunnen helaas geen account onder jouw naam vinden, daarom kunnen we niet ingaan op de specifieke situatie. Jammer om te horen dat onze website je zo slecht bevallen is. Gelukkig is dit probleem eenvoudig op te lossen. Als je contact opneemt met onze klantenservice via 085 888 8338, dan zullen wij de annuleringskosten laten vervallen. Deze kosten hebben we inderdaad in het verleden gerekend, maar tegenwoordig is Helpling altijd opzegbaar. Wel wil ik je er op attenderen dat de schoonmaakhulpen op ons platform wisselende uurtarieven hebben voor eenmalige en regelmatige boekingen. Vanwege je vergissing, zullen ze dan wel het eenmalige tarief van de schoonmaakhulp in rekening brengen. Dat is wel zo eerlijk tegenover de schoonmaakhulp. We hopen je in de toekomst graag terug te zien als (eenmalige) klant.Groeten,Het Helpling Team

Alle klachten die gemeld zijn door Robinjamesfloor