Klacht: Helpen wordt door Transavia keihard afgestraft

op 05 juni 2021 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Vorige jaar wilden we naar Cantania gaan. Helaas door Covid19 is dit niet doorgegaan. We kregen toen een voucher. Om Transavia te helpen hebben we gekozen voor een voucher en niet voor geld terug. Deze voucher moest echter voor een bepaalde datum weer gebruikt worden. Dat hebben we netjes gedaan en nieuwe vliegreis naar Cantania voor juni dit jaar geboekt. Nu blijkt dat Italië nog steeds code oranje is zodat we helaas weer niet weg kunnen gaan . We willen daarom omboeken naar oktober dit jaar. Nu blijkt volgens de Transavia website dat we dan minimaal 4 keer € 35,- omboekingskosten moeten betalen. De minderprijs van een nieuw ticket krijgen we ook niet terug maar de meerkosten daarentegen wel. Ook omschakelen naar lexticket kon niet meer. Hoe jaag je je klanten weg.

Als we de keuze hadden gekregen het betaalde geld te parkeren voor nieuwe tickets. Transavia is zeer onklantvriendelijk geworden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeanChr