Klacht: Help… abbonement opzeggen gaat niet zo ” simpel”

op 16 januari 2014 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simonly abbonement afgesloten bij Simpel rond july,2013.
Ik ben genoodzaakt mijn huidge abbonement opzeggen, ivm prive omstandigheden

Klantenservice geeft mij geen enkele optie om mijn huidige abbonement op te zeggen.
Zit er tot july,2015 keihard aan vast.

Ik zou simpel erop willen wijzen dat ik hun abbonement niet langer ( meer) kan betalen, ik zou het graag gemoedelijk willen afsluiten.
Ik wil / kan niet meer van hun service gebruik maken.

Vriendelijke groet,

K.Looijschelder
Klantnummer 390900

Ik hoop dat het abbonement opgezegd kan worden, dan zal het met een kleine bijbetaling voor m'n eerdere opzegging maar zijn.
Hoop dat iets mogelijk kan zijn

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 16 januari 2014 om 11:58 geantwoord

Beste klant,

Simpel biedt alleen abonnementen met een looptijd van 2 jaar. Op die manier kunnen wij extra scherpe tarieven aanbieden voor bellen, sms'en en internetten. Er zijn ook aanbieders op de markt, waarbij de flexibiliteit om maandelijks op te zeggen wel bestaat. Wanneer u de tarieven van zulke providers met die van ons vergelijkt, zal u echter wel zien dat er aan deze flexibiliteit een ander prijskaartje hangt. Zo heeft iedere aanbieder op de markt zijn eigen product vormgegeven, en bent u als klant in de gelegenheid om zelf de keuze te maken die het beste bij uw wensen past, met de bijbehorende voorwaarden. Ik kan u daarom niet helpen met een vroegtijdige beëindiging van uw abonnement.

Simpel klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door klooijschelder