Klacht: Vooruitbetaald en niet geleverd gekregen

op 28 februari 2018 over Hella Tatts Studio in de categorie Beauty & Wellness

Hier in de zomer van vorig jaar meerdere afspraken ingepland en 100 euro vooruit betaald. Ik had de afspraken staan in Almere. Toen ik op de afspraak kwam en ik woon zelf in Den Haag was de artiest niet aanwezig. Dat is toch een aardig stuk reizen plus de nodige parkeerkosten. Wat bleek de afspraak was verkeerd in de agenda van google gezet ipv am was er pm van gemaakt. Ok kan gebeuren, als je dan nog een compensatie krijgt maar niks was minder waar en naar je aanbetaalde geld kon je ook fluiten. Vervolgens contact gehad met de eigenaar… Oh ja of je maar even een nieuwe afspraak wilde maken. Serieus wat een flut service en de eigenaar is zelf gewoon een pannenkoek die heb ik er op aan gesproken via fb maar komt niet over de brug. Hij heeft enkel mooie praatjes en zegt dan dat je niet moet zeuren. Het enige wat hij doet is stunten met acties maar enige service is ver te zoeken. Die honderd euro mag die wat mijn betreft houden maar hij krijgt zijn boomerang nog wel als die zo met mensen/klanten omgaat.

Zeer ontevreden

Alle klachten die gemeld zijn door marceldejager888