Klacht: Piercing verkeerd geplaatst Almere

op 03 november 2019 over Hella Tatts Studio in de categorie Beauty & Wellness

Ben bij hella tatts studio almere geweest.
Eerste keer geholpen door de heer Kevin knol die zeer onprofessioneel was.
Totaal niet geïnteresseerd in zijn vak.
Heb een tongpiercing laten zetten door hem.
Eenmaal thuis ging mijn tong ontzettend pijn doen. Eerder al eens een tongpiercing gehad en dit voelde anders. In de avond contact opgenomen met de heer knol maar kreeg geen reactie. Naar de huisartsenpost gegaan want het werd alleen maar erger en daar vertelde ze mij dat het door mijn tongriem was gezet wat dus absoluut niet mag. Dus ze hebben de piercing verwijderd. Direct daarna heb ik de eigenaar een bericht gestuurd die mij op de nazorg formulieren wees die ik dus niet getekend had want meneer knol heeft mij deze niet aangeboden. Eigenaar blijft volhouden dat het niet aan hun ligt en ik maar moet kijken wat ik verder doe. Zeer onprofessioneel en onbeschoft om zo met je klanten om te gaan. De pijn in mijn tong is nog steeds ondanks dat de piercing eruit is. Eten doet pijn .. bewegen doet pijn en mijn smaak is anders dan voorheen. Eigenaar komt niet met een oplossing . Piercing is overigens gezet zonder lampje wat ik achteraf dus hoorde wat wel moet. Ik ga stappen ondernemen tegen hella tatts studio want ik vind dat zo’n shop niet eens open mag zijn.

Als de shop sluit!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hella Tatts Studio

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hella Tatts Studio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SaschaZorgdrager