Klacht: Helft van de kookplaat kapot

op 02 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De helft van de Kookplaat na 5 maanden kapot.
Net 24 min met her service nummer gebeld.
Uiteindelijke conclusie, na vele vragen, er moet een monteur langs komen. Prima! Bij aankoop toch een extra plus service bij afgesloten.
Nu staat er een terugbel afspraak gepland over 24 uur!!! om dan een monteursafspraak met mij te plannen! Dan afwachten wanneer de monteur tijd heeft… Pff

Gewenste Oplossing:

Wanneer er vandaag of morgenochtend een servicemonteur langs komt. Apparaat is 5 maanden in gebruik!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolijn van wanrooij