Mijn Klacht:
Op 19 oktober jongstleden is bij ons een hekwerk geplaatst in de voortuin. Dezelfde dag al bleek op 1 hoek het hek dusdanig verzakt of verkeerd geplaatst te zijn dat het hek naar deze hoek scheef loopt.
Ondertussen hebben wij vier keer telefonisch contact gehad, waarvan 1 december de laatste keer. Elke keer is beloofd dat wij teruggebeld zullen worden door de installateur maar dit is nog steeds niet gebeurd.
Omdat het zo lang heeft geduurd is ondertussen de hele voortuin al aangelegd met tegels en beplanting, wat het niet makkelijker maakt nog iets aan het hek te doen.
Uiteindelijk hebben wij via de mail een reactie gekregen van hekwereld. Hekwereld schuift het probleem elke keer af op de monteur. De monteur heeft vanuit 2 hoeken foto’s gemaakt en zegt dat daarop duidelijk te zien is dat het hek recht staat. Echter is vanuit deze hoek onmogelijk te zien of het hek rechts of scheef staat.
Gelukkig heeft mijn vrouw op de dag van plaatsing wel een foto gemaakt van recht voor het hek, waarop duidelijk te zien is dat het hek WEL scheef staat.
Er is nu een aantal keer gezegd dat de monteur contact zal opnemen en langs zal komen. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en is er nog niks gebeurd en wordt er ook niet meer op e-mails gereageerd.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer Hekwereld zorg draagt dat het hek alsnog recht geplaatst wordt of als ik een deel van mijn geld terug krijg zodat ik zelf iemand kan regelen die het hek recht zet.