Klacht: Niet nakomen van afspraak en geld niet retour gekregen

op 07 maart 2012 over Hejaz Reisbureau in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hejaz reisbureau bood mij aan een reispakket te verzorgen, maar bleek niet in staat op geplande data te leveren volgens de afspraak. Ik zou de hele reissom terugkrijgen, ik heb hiervoor ook een creditnota ontvangen. Het bedrag zou binnen 4 weken betaald worden maar tot op heden wacht ik nog op een bedrag van 800 euro. Dit, ondanks diverse aanmaningen, waarbij ik zelfs een incassobureau heb ingeschakeld. Meneer Abu Ayyash heeft niet eens de beleefdheid gehad om contact met mij op te nemen.

Gewenste Oplossing:

Meneer Ahmed Abu Ayyash dient contact op te nemen en het geld naar mij over te maken dan wel contant te overhandigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Khalil44