Klacht: Heggenschaar niet geschikt voor heggen

op 30 juni 2017 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

In maart bij dit bedrijf een heggenschaar gekocht die het slechts een half uur heeft gedaan. Heb hiermee de Laurierhaag willen knippen, Eén kant van de heg is geknipt en kort na het begin van de andere zijde blokkeerde de heggenschaar. Voor de beeldvorming in de laurierhaag zijn geen metalen te vinden. Dit werd gesuggereerd door een medewerker van dit bedrijf. Die beweert dat er metaal zou zijn tussengekomen. Wat voor onzin kraamt deze persoon uit. Heb ook een bewijs van de persoon die mij assisteerde. KORTOM: Ik heb een machine gekocht die niet deugdelijk is. (Het vorige exemplaar ook door dit bedrijf geleverd, heeft ruim 3 jaar de laurierhaag zonder problemen geknipt. Als klant heb word je door dit bedrijf voor leugenaar uitgemaakt.

Eerst een korrektie van de onzin die zij uitkramen plus een vervangend exemplaar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruud130